Avantajele colaborării cu E.NEXT-Moldova

  1. Stabilitate, fiabilitate, siguranța în ziua de mâine.
  2. Comercializarea produselor sub un singur brand E.NEXT, cunoscut în CSI și țările europene, ce are o imagine deosebit de pozitivă.
  3. Amplasarea instalațiilor principale de producere ale Companiei în Polonia, datorită căreia produsele E.NEXT-Moldova corespund nu doar standardelor de calitate autohtone, ci și celor mai stricte cerințe, care sunt înaintate produselor electro-tehnice în țările din UE.
  4. Politica de prețuri transparentă și unică, care permite tuturor Partenerilor să obțină profituri mari și stabile.
  5. Cel mai mare număr de poziții (peste 7000 de tipuri) în sortimentul produselor dintre companiile cu un singur brand, producătoare de electro-tehnică, ce permite de a deservi eficient proiecte complexe și reduce semnificativ timpul, cheltuit pentru achiziționarea de produse.
  6. Cele mai mari companii singură marcă de numărul de simultan dezvolta linii de produse, inclusiv unic pentru Republica Moldova, cum ar fi:

    — sistem de cutii Zekan de cablu în pământ;
    — sistem de țevi metalice pentru e.industrial cablu.
  7. Largirea dinamică a gamei de produse a Companiei cu reînnoirea ei anuală la 25-30%.
  8. Structura liniilor de produse, ce oferă alegerea produselor la un preț mai scump sau la unul mai accesibil conform doleanțelor Clientului.
  9. Siguranța produselor comercializate din punct de vedere al legii și patentelor.
  10. Livrarea mărfii pe întregul teritoriu al Republicii Moldova.
  11. Garanția pentru produsele vândute de la 1 până la 3 ani.
  12. Ajutor în promovare:

    — asigurarea cu tot, ce e necesar pentru vânzări de succes (cataloage, standuri, echipamente comerciale etc.);
    — susținerea Partenerilor în participarea la expoziții regionale;
    — organizarea a seminariilor de instruire;
    — asistenta managerilor experimentați în crearea gamei de produse și depozitul la începutul cooperării.
  13. Personal de calificare înaltă și cu experiență vastă. Managerii departamentelor de vânzare au studii superioare în domeniul de inginerie electrică.
  14. Ambalaj, care se evedențiază și se memorizează.

Valorile de bază

  • 1. Partenerii

    Grija pentru deservirea impecabilă a clienților este prioritate de bază a Companiei. Compania activ încurajează loialitatea față de produsele sale și brandurile corporative, dezvoltă relații deschise de încredere, creează cele mai favorabile condiții pentru cooperare, oferind Partenerilor:

    — politici regionale și de preț echilibrate, care permit de a crea în colaborare cu Compania o afacere de succes;
    — condiții confortabile de cooperare, ce permanent se îmbunătățesc pe parcursul ei;
    — disponibilitatea permanentă în stoc a produselor calitative la preturi atractive pentru consumatorii din Moldova;
    — garanții, suport tehnic și de marketing complex;
    — Siguranța produselor comercializate din punct de vedere patentelor și originalitatea soluțiilor tehnologice și constructive, care stau la baza produselor oferite.

  • 2. Poziția de lider

    Compania tinde să fie lider pe piața produselor electro-tehnice din Republica Moldova electric și pășește sigur în acestă direcție. Aceasta se manifestă prin:

    — dominația pe ramură în toate regiunile Republicii Moldova;
    — parteneriat cu cei mai respectați reprezentanți ai piații electro-tehnice din Republica Moldova;
    — acoperire maxima cu produsele Companiei a tuturor categoriilor de consumatori din Republica Moldova;
    — atingerea gradului maxim de cunoaștere a brandurilor corporative printre consumatori, încrederii în calitatea și fiabilitatea produselor Companiei;
    — existența celei mai largi game de produse și dezvoltarea sa permanentă, în scopul de a satisface în măsură suficientă cererea consumatorilor;
    — realizarea standardelor prioritare de deservire a clienților.

  • 3. Calitate

    Tinderea spre o linie perfectă de produse și clasa cea mai înaltă a deservirii este temelia politicii comerciale și sociale a Companiei, care se exprimă prin:
    — grija permanentă față de soluțiile tehnologice și de producere de cel mai înalt nivel și îmbunătățirea continuă a calității produselor oferite;
    — asigurarea standardelor înalte de asistență tehnică a consumatorilor și deservirea conform garanțiilor oferite și, ca rezultat, - în excluderea completă a reclamațiilor;
    — oferirea unui serviciu de calitate la toate etapele de deservire a clienților;
    — menținerea unor standarde înalte de marketing și management la toate nivelurile activității Companiei și în toate domeniile de cooperare cu partenerii săi.

  • 4. Profesionalism

    Compania acordă o atenție prioritară dezvoltării tehnologiilor performante de producere, formării și funcționării managementului și marketingui în cadrul ei.
    Profesionalismul angajaților noștri se manifestă în pimul rând prin calitățile lor personale puternice, cunoașterea perfectă a domeniului de activitate și a instrumentelor necesare pentru un lucru maxim eficient. Pentru a atinge un nivel atât de înalt de pregătire profesională, fiecare angajat, pe lângă studiile corporative, participă activ la activitatea colectivului de muncă și lucrează la capitolul ”auto-educație”, pentru a crește profesional de zi cu zi. Competență înaltă de mult timp este cartea de vizită a fiecărui angajat în parte și a colectivului Companiei în întregime.


  • 5. Responsabilitate

    Compania recunoaște și acceptă responsabilitatea sa morală și juridică:

    — în fața publicului — conform misiunii Companiei;
    — în fața statului — pentru respectarea legii și achitarea impozitelor;
    — în fața consumatorii — pentru produsele furnizate;
    — În fața clienților — pentru nivelul de servicii oferit și respectarea condițiilor stabilite de cooperare;
    — în fața angajaților săi — pentru evaluarea corectă a contribuției fiecărui din ei la rezultatul comun.