Grija pentru deservirea impecabilă a clienților este prioritate de bază a Companiei. Compania activ încurajează loialitatea față de produsele sale și brandurile corporative, dezvoltă relații deschise de încredere, creează cele mai favorabile condiții pentru cooperare, oferind Partenerilor:
— politici regionale și de preț echilibrate, care permit de a crea în colaborare cu Compania o afacere de succes;
— condiții confortabile de cooperare, ce permanent se îmbunătățesc pe parcursul ei;
— disponibilitatea permanentă în stoc a produselor calitative la preturi atractive pentru consumatorii din Moldova;
— garanții, suport tehnic și de marketing complex;
— Siguranța produselor comercializate din punct de vedere patentelor și originalitatea soluțiilor tehnologice și constructive, care stau la baza produselor oferite.
Compania tinde să fie lider pe piața produselor electro-tehnice din Republica Moldova electric și pășește sigur în acestă direcție. Aceasta se manifestă prin:
— dominația pe ramură în toate regiunile Republicii Moldova;
— parteneriat cu cei mai respectați reprezentanți ai piații electro-tehnice din Republica Moldova;
— acoperire maxima cu produsele Companiei a tuturor categoriilor de consumatori din Republica Moldova;
— atingerea gradului maxim de cunoaștere a brandurilor corporative printre consumatori, încrederii în calitatea și fiabilitatea produselor Companiei;
— existența celei mai largi game de produse și dezvoltarea sa permanentă, în scopul de a satisface în măsură suficientă cererea consumatorilor;
— realizarea standardelor prioritare de deservire a clienților.
Tinderea spre o linie perfectă de produse și clasa cea mai înaltă a deservirii este temelia politicii comerciale și sociale a Companiei, care se exprimă prin:
— grija permanentă față de soluțiile tehnologice și de producere de cel mai înalt nivel și îmbunătățirea continuă a calității produselor oferite;
— asigurarea standardelor înalte de asistență tehnică a consumatorilor și deservirea conform garanțiilor oferite și, ca rezultat, - în excluderea completă a reclamațiilor;
— oferirea unui serviciu de calitate la toate etapele de deservire a clienților;
— menținerea unor standarde înalte de marketing și management la toate nivelurile activității Companiei și în toate domeniile de cooperare cu partenerii săi.
Compania acordă o atenție prioritară dezvoltării tehnologiilor performante de producere, formării și funcționării managementului și marketingui în cadrul ei.
Profesionalismul angajaților noștri se manifestă în pimul rând prin calitățile lor personale puternice, cunoașterea perfectă a domeniului de activitate și a instrumentelor necesare pentru un lucru maxim eficient. Pentru a atinge un nivel atât de înalt de pregătire profesională, fiecare angajat, pe lângă studiile corporative, participă activ la activitatea colectivului de muncă și lucrează la capitolul ”auto-educație”, pentru a crește profesional de zi cu zi. Competență înaltă de mult timp este cartea de vizită a fiecărui angajat în parte și a colectivului Companiei în întregime.
Compania recunoaște și acceptă responsabilitatea sa morală și juridică:
— în fața publicului — conform misiunii Companiei;
— în fața statului — pentru respectarea legii și achitarea impozitelor;
— în fața consumatorii — pentru produsele furnizate;
— În fața clienților — pentru nivelul de servicii oferit și respectarea condițiilor stabilite de cooperare;
— în fața angajaților săi — pentru evaluarea corectă a contribuției fiecărui din ei la rezultatul comun.